Trasy

Wyświetlono rezultaty 1-6 z 6.
12 km
4h 30m
więcej »
Sylwestrowy spacer Na Małe Skrzyczne.
Polska, Beskid Sądecki
9.5 km
2h 31m
więcej »
Na ostatni dzień pobytu w Szczyrku zaplanowaliśmy coś lajtowego. Wjechaliśmy kolejką krzesełkową na Skrzyczne (najstarszy tego typu obiekt w Polsce), a następnie udaliśmy się na poszukiwanie skrzynki FIS II nieopodal szczytu. Pierwszy atak gdy wchodziliśmy na Skrzyczne był nieudany - nie...
29 km
5h 17m
więcej »
Tym razem wybraliśmy się nad górujące nad Szczyrkiem Skrzyczne (1257 m n.p.m.). Szlak zaczyna się na skrzyżowaniu z drogą na Biłę, stamtąd też ruszamy. Pokonujemy kilkaset metrów główną drogą w kierunku Salmopolu, po czym skręcamy w lewo zgodnie z drogowskazami. Niebieski szlak...
24 km
7h 35m
więcej »
Pierwszy dzień pobytu w Szczyrku. Obiad w centrum, spacer pod skocznię wzdłuż potoku, a na koniec poszukiwania skrzynki (geocaching.com) na FISowskiej trasie ze Skrzyczne :-) http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=e355ec3c-edb6-401f-be31-79365c32cbc2   O...
Polska, Szczyrk
8.3 km
4h 16m
więcej »
Sezon się skończył, ale warunki narciarkie nadal dobre. No i nie było tłoków :) Tylko jeździć i jeździć. Na szczycie mgła, przeszywający wiatr i śnieg. Także trzeba było szybko zjeżdzać do Hali Pośredniej. Niestety do Czyrnej były zamknięte 3 trasy i można było zjeżdzać tylko czarną....