Kiniu

Wyświetlono rezultaty 1-8 z 113.
Przejażdżka dookoła Krakowa na rowerze.
Polska, Kraków
turystyczny
52 km
4h 9m
więcej »
Jak najlepiej spędzić walentynki? Ano oczywiście w górach! Klasyczna traska na Babią Górę, potem do schroniska i powrót szlakiem niebieskim. Chyba wszyscy uczestnicy wypadu są zgodni, że największą atrakcją był... dupozjazd :)
Polska, Babiogórski Park Narodowy
14 km
5h 43m
więcej »
Z racji tego, że wybieraliśmy się w góry po raz pierwszy w zimie, zdecydowaliśmy się na Tatry Zachodnie. Zaopatrzyliśmy się w raki (które okazały się niezbędne), porządne czołówki i ruszyliśmy razem z doświadczonym kolegą.W Dolinie Chochołowskiej było raczej mokro - w tym roku zima po raz kolejny...
Polska, Tatry Zachodnie
20 km
9h 31m
więcej »
Bardzo przyjemna traska na niedzielę. Najpierw podejście na Trzy Korony, skąd rozpościera się przepiękny widok na Tatry - o ile oczywiście jest warun. Potem przejście na Sokolicę, skąd widać przepiękny przełom Dunajca z góry. Dalej zejście do rzeki, przeprawa tratwą i krótki spacer po...
Polska, Pieniński Park Narodowy
25 km
8h 36m
Kiniu 16.02.16
Rysy
Wybieraliśmy się na Rysy od bardzo dawna, ale ciągle coś nam wypadało... a to Świnica, a to Orla Perć... W końcu pojechaliśmy w Tatry ze zdecydowanym zamiarem zmierzenia się z najwyższym polskim szczytem.Wstaliśmy wcześnie rano i okazało się, że pada deszcz. W zasadzie to ulewa. Ale i tak...
Polska, Tatry
29 km
11h 24m
więcej »
Najpierw kupiliśmy bilety, a dopiero potem zaczęliśmy się zagłębiać w temat. Okazało się, że jest bardzo górzyście i jeszcze bardziej gorąco. Wszystkie wyprawy rowerowe, które znaleźliśmy w necie odbywały się na wiosnę lub jesień. Ale za to wszyscy niezwykle chwalili region, więc byliśmy nastawieni...
España, Andaluzja
turystyczny
705 km
11 dni 7h
więcej »
Bardzo przyjemna, choć dość wymagająca trasa dookoła Tatr. W zasadzie wszystkie trasy dookoła Tatr wyglądają podobnie - jedynie można wybrać czy jedziemy na zachód czy na wschód :) U nas rzut monetą zadecydował, że jedziemy na wschód.
Polska
górski
209 km
2 dni 5h
więcej »
Wypłynięcie ze Świno... tfu! Wisłoujścia w pochmurną i deszczową pogodę. Po przepłynięciu koło Helu, wiatr nam nie sprzyjał, ale udało się dotrzeć do wyznaczonego celu - Władysławowa. Choć było już grubo po pierwszej w nocy. Potem jeszcze małe piwko i dzień się zakończył o 5 rano. Jako że Neptun...